Home » , , , , , , , » Kongen og Jeg (1999) Download Movie

Kongen og Jeg (1999) Download Movie

Written By Bani on Tuesday, February 21, 2017 | 3:59 PM

Play Movie Kongen og Jeg in High Definition Quality. Full Movie Streaming Kongen og Jeg in Best Video Format. Full Streaming Kongen og Jeg in Best Quality. Watch Streaming Kongen og Jeg in Top Quality. Play Streaming Kongen og Jeg in HD Quality.


Becomes clear a complete beskrivelse af Kongen og Jeg nedenfor:
  • Original titel : The King and I
  • Film titel : Kongen og Jeg
  • År for film : 1999
  • Genrer af film : Animation, Drama, Familie,
  • Status for film : Released
  • Udgivelsesdato for film : 1999-03-19
  • Virksomheder af film : Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions,
  • Landene i film : United States of America,
  • Sprog af film : English,
  • Varighed film : 90 Min
  • Gennemsnitlig stemme af film : 5
  • Youtube ID film : UijESPmAfFw
  • Oversættelse af film : IT,EN,FR,DE,DA,HE,ES,
  • Aktører film :Miranda Richardson (Anna Leonowens (voice)), Kenny Baker (Captain Orton (voice)), Christiane Noll (Anna Leonowens (singing voice)), Darrell Hammond (Master Little (voice)), Martin Vidnovic (The King of Siam (voice)), Ed Trotta (Sir Edward's Captain (voice)), Adam Wylie (Louis Leonowens (voice)), Sean Smith (Sir Edward Ramsay (voice)), Ian Richardson (The Kralahome (voice))
En charmerende familie. En stærk kvinde. En god konge. Og en ond, ond minister...

0160429

Kongen og Jeg is a better film manufacured by Rankin/Bass Productions, Warner Bros. Animation, NEST Family Entertainment, Rich Animation Studios, Warner Bros., Morgan Creek Productions, that comes with a beskrivelse af filmen er "Da den britiske læreinde Anna Leonowens i midten af 1800-tallet ankommer til Siam for at give den kongelige familie en vestlig uddannelse, må kongen af Siam ligesom resten af den kongelige familie straks overgive sig til denne uafhængige, utraditionelle og stærke kvinde. Kongen bliver ligefrem forelsket. Men samtidig har den onde minister Kralahome en plan: Anna skal hjælpe ham med at overtage tronen fra den godhjertet konge...". Filmen er produceret med fremragende grafisk kvalitet, bedste quality of sound and finest bedste skuespillere.

The moment i første see denne film er jeg ikke helt sikker if I like the idé or otherwise. Efter at have set det I'll just use to share that in fact i really like. I highly recommend denne film for the ones who enjoy the genre Animation, Drama, Familie, . Can ur det without charge by merely klikke submit og tilmeld, posssible ur scores of nyeste filmtitler free of charge.

... Online Streaming Kongen og Jeg in High Quality 1080p ....




Editor : Paul Murphy, Screenplay : Peter Bakalian, Screenplay : David Seidler, Production Design : Helena Collins-Liuag, Editor : Joe Campana, Casting : Vincent Liff, Animation : Craig R. Maras, Director : Richard Rich, Screenplay : Jacqueline Feather, Casting : Geoffrey Johnson, Producer : Peter Bakalian, Additional Dialogue : Brian Nissen, Producer : James G. Robinson
Sikker, nu du kan se film forbundet med Kongen og Jeg helt længde og find den forbindelse til dette movie Kongen og Jeg in Top Video Format.


Tags: musical, king, school teacher, siam,

0 comments:

Post a Comment